Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Bekir Yıldırım
Bekir Yıldırım
Doç. Dr.
Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
65
CrossRef Atıf
133
17
Yayın
65
Hakemlik
133
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Muş Alparslan Üniversitesi
Popüler Yayınları
STEM Eğitim ve Mühendislik Uygulamalarının Fen Bilgisi Laboratuar Dersindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Yusuf Altun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
El-Cezeri
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12940
0
ATIF
1
FAVORİ
12940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARI VE TAM ÖĞRENMENIN ETKİLERİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.310143
ATIF
36
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4902
36
ATIF
1
FAVORİ
4902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Uygulamalarının Kız Öğrencilerin STEM Tutum ve Mühendislik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
, Cumhur Türk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.368452
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4209
9
ATIF
1
FAVORİ
4209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2766
0
ATIF
1
FAVORİ
2766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.471037
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2697
9
ATIF
1
FAVORİ
2697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlikleri, Pedagoji ve Alan Bilgisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özge Arslan
,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.789366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing a Scale to Assess Teachers’ Perceptions towards Using Web 2.0 Tools in Lectures (TPUWL Scale)
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Adem Akkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.38.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
0
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Üzerine Bir Model Önerisi: STEM Öğretmen Enstitüleri Eğitim Modeli
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.586603
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5997
1
FAVORİ
5997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Virtual Reality in the Classroom: Reflections of STEM Teachers on the Use of Teaching and Learning Tools
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Emine Sahin Topalcengiz
,
Gökhan Arıkan
,
Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.711779
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4257
1
FAVORİ
4257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitiminde Biyomimikri Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7694
0
FAVORİ
7694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Development and Validation of Turkish Version of the Elementary Teachers' Efficacy and Attitudes Towards STEM (ET-STEM) Scale
Yazarlar:
Emine Sahin-topalcengiz
,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.486787
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1330
0
FAVORİ
1330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Uygulamalarının Kız Öğrencilerin STEM Tutum ve Mühendislik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
, Cumhur Türk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.368452
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4209
1
FAVORİ
4209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Demet Deniz
,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.463533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.471037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2697
1
FAVORİ
2697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Cumhur Türk
,
Bekir Yıldırım
,
Mualla Bolat
,
Nazan Ocak İskeleli
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.471414
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
1
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRENMEYE UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞ STEM UYGULAMALARININ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4479
0
FAVORİ
4479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM SOS Modelinin Farklı Değişkenler Açısından Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Nilüfer Akgül,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.376481
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
0
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2766
1
FAVORİ
2766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri: Uygulamalı Bir Çalışma
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
, Cumhur Türk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.310112
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5495
0
FAVORİ
5495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARI VE TAM ÖĞRENMENIN ETKİLERİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.310143
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4902
1
FAVORİ
4902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRENME KAYGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.71733
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitim ve Mühendislik Uygulamalarının Fen Bilgisi Laboratuar Dersindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Yusuf Altun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
El-Cezeri
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12940
1
FAVORİ
12940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
El-Cezeri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
El-Cezeri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
STEM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlikleri, Pedagoji ve Alan Bilgisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özge Arslan
,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.789366
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
4
ATIF
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing a Scale to Assess Teachers’ Perceptions towards Using Web 2.0 Tools in Lectures (TPUWL Scale)
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Adem Akkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.38.7.3
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
5
ATIF
0
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Üzerine Bir Model Önerisi: STEM Öğretmen Enstitüleri Eğitim Modeli
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.586603
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5997
12
ATIF
1
FAVORİ
5997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Virtual Reality in the Classroom: Reflections of STEM Teachers on the Use of Teaching and Learning Tools
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Emine Sahin Topalcengiz
,
Gökhan Arıkan
,
Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.711779
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4257
5
ATIF
1
FAVORİ
4257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Development and Validation of Turkish Version of the Elementary Teachers' Efficacy and Attitudes Towards STEM (ET-STEM) Scale
Yazarlar:
Emine Sahin-topalcengiz
,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.486787
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1330
1
ATIF
0
FAVORİ
1330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Uygulamalarının Kız Öğrencilerin STEM Tutum ve Mühendislik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
, Cumhur Türk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.368452
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4209
9
ATIF
1
FAVORİ
4209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Demet Deniz
,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.463533
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
1
ATIF
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.471037
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2697
9
ATIF
1
FAVORİ
2697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Cumhur Türk
,
Bekir Yıldırım
,
Mualla Bolat
,
Nazan Ocak İskeleli
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.471414
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
1
ATIF
1
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM SOS Modelinin Farklı Değişkenler Açısından Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Nilüfer Akgül,
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.376481
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
2
ATIF
0
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri: Uygulamalı Bir Çalışma
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
, Cumhur Türk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.310112
ATIF
35
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5495
35
ATIF
0
FAVORİ
5495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARI VE TAM ÖĞRENMENIN ETKİLERİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.310143
ATIF
36
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4902
36
ATIF
1
FAVORİ
4902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRENME KAYGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Bekir Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.71733
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
13
ATIF
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat