Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Fatih Çetin Çetinkaya
Fatih Çetin Çetinkaya
Prof. Dr.
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
16
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
3
16
Yayın
40
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-9843-6747
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çocuk Edebiyatı
Çok Kültürlü ve Kültürlerarası Çalışmalar
Eğitim
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
Kurum
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
, Sevcan Akyüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
1
ATIF
1
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Kaynaştırma Öğrencisinin Okuma ve Dinleme Becerilerinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Muhammet Sönmez
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Mücahit Durmaz
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1069362
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
ATIF
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bir Kaynaştırma Öğrencisinin Okuma ve Dinleme Becerilerinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Muhammet Sönmez
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Mücahit Durmaz
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1069362
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Salgın Döneminde Deneyimli Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Öğretimi Dersi Bağlamında Sağlamış Oldukları Desteğe Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Muhammet Sönmez
,
Kasım Yıldırım
,
Behlül Bilal Sezer
,
Mücahit Durmaz
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Halil İbrahim Öksüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1127546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Okumanın Hikâye Anlatma Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Mücahit Durmaz
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1103773
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of formative assessment on reading comprehension
Yazarlar:
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1104868
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
0
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Serpil Elalmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1108579
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1177
0
FAVORİ
1177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
, Sevcan Akyüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
1
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Sönmez
,
Mücahit Durmaz
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.879211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1872
0
FAVORİ
1872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVİRİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ KÜLTÜR AKTARIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ STİLİ
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Mücahit Durmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-567554
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3796
0
FAVORİ
3796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap Satış Danışmanları ve Okunabilir Kitap
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Mücahit Durmaz
,
Halil İbrahim Öksüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.705472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1891
0
FAVORİ
1891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relations between Reading Comprehension and Reading Fluency: Their Reciprocal Roles as an Indicator and Predictor
Yazarlar:
Kasim Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Dudu Kaya Tosun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
0
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama Yönteminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Masal Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
, Abdurrahman Baki Topçam,
Muhammet Sönmez
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.519127
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2634
0
FAVORİ
2634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal medya platformlarında en fazla önerilen 15 resimli çocuk kitabının Hayat Bilgisi Programı’nda yer alan değerler bakımından incelenmesi
Yazarlar:
Halil İbrahim Öksüz
, Hasan Kağan Keskin,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2770
0
FAVORİ
2770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okumaya Yönelik Öğretmen Bilgisi, Teacher Knowledge on Reading Fluency
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1922
0
FAVORİ
1922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlam Kurmanın Zor ve Önemli Bir Becerisi: Ana Fikir
Yazarlar:
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10287
0
FAVORİ
10287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Kasım Yıldırım
, Seyit Ateş,
Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5477
0
FAVORİ
5477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International Journal of Assessment Tools in Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Sakarya University Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Science Research
Journal of Advanced Education Studies
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yayınlar
The Effect of formative assessment on reading comprehension
Yazarlar:
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1104868
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
1
ATIF
0
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Sönmez
,
Fatih Çetin Çetinkaya
, Sevcan Akyüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
1
ATIF
1
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Sönmez
,
Mücahit Durmaz
,
Abdurrahman Baki Topçam
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.879211
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1872
5
ATIF
0
FAVORİ
1872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVİRİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ KÜLTÜR AKTARIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ STİLİ
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Mücahit Durmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-567554
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3796
7
ATIF
0
FAVORİ
3796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap Satış Danışmanları ve Okunabilir Kitap
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Mücahit Durmaz
,
Halil İbrahim Öksüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.705472
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1891
3
ATIF
0
FAVORİ
1891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat