Fethiye Karslı Baydere profil resmi
Fethiye Karslı Baydere Doç. Dr. Giresun University
Yayın 16 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 45 TR Dizin Atıf 15
16 Yayın
2 Hakemlik
45 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Giresun University

Popüler Yayınları

0

2

5432

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8574

11

1

8574

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3144

6

1

3144

Yayınlar

0

246

Asitler ve Bazlar Konusu Kapsamında İndikatör Yapımına Yönelik Bir STEM Etkinliği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Bengihan Dilara Kol, Fethiye Karslı Baydere
DOI: 10.51725/etad.1213005
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 593

0

593

0

1096

0

807

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3144

1

3144

1

8574

2

5432

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1027

0

1027

0

1428

0

1877

Yayınlar

1

0

246

2

0

1096

3

0

807

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3144

6

1

3144

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8574

11

1

8574

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1027

2

0

1027

4

0

1428

10

0

1877

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.