Burhan Kılıç profil resmi
Burhan Kılıç Prof. Dr. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi-Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 16
13 Yayın
7 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
16 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Tüketici Davranışı Otel İşletmeciliği Turizm Gastronomi Turizm Pazarlaması Yiyecek ve İçecek

Kurum

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi-Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi

Popüler Yayınları

2

2

856

Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu
DOI: 10.21547/jss.787982
ATIF 12 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2885

12

2

2885

YERLİ TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Hatice Bilici, Nisan Yozukmaz , Burhan Kılıç , Faruk Yüksel
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 460

0

1

460

TURİZMDE MOBİL PAZARLAMA: TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Burhan Kılıç , Nisan Yozukmaz , Faruk Yüksel, Hatice Bilici
DOI: 10.31795/baunsobed.645115
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1450

0

1

1450

6

1

772

Yayınlar

1

289

0

471

2

856

Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu
DOI: 10.21547/jss.787982
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2885

2

2885

1

772

Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm
Yayın Bilgisi: 2020 , Turizm Akademik Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2250

0

2250

YERLİ TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Hatice Bilici, Nisan Yozukmaz , Burhan Kılıç , Faruk Yüksel
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 460

1

460

TURİZMDE MOBİL PAZARLAMA: TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Burhan Kılıç , Nisan Yozukmaz , Faruk Yüksel, Hatice Bilici
DOI: 10.31795/baunsobed.645115
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1450

1

1450

0

8965

1

3108

0

171

0

176

Yayınlar

Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği
Yayın Bilgisi: 2022 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyasar.901992
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 471

1

0

471

2

2

856

Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu
DOI: 10.21547/jss.787982
ATIF 12 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2885

12

2

2885

6

1

772

Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Burhan Kılıç , Güven Kırlı, Funda Ön Esen
DOI: 10.21547/jss.283064
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8965

2

0

8965

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.