Recep Çakır profil resmi
Recep Çakır Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 55 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 122 TR Dizin Atıf 304
55 Yayın
21 Hakemlik
122 CrossRef Atıf
304 TR Dizin Atıf

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ters-Yüz Sınıf Modelinin ve Web 2.0 Yazılımlarının Bilgisayarca Düşünme Becerisi, Etkinlik Tecrübesi ve Uzamsal Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar: Recep Çakır , Cemre Adsay, Özge Akgül Uğur
DOI: 10.17860/mersinefd.528764
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1895

4

2

1895

1

2

2607

Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2813

0

1

2813

Yayınlar

1

1393

0

653

Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlıkları ile Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar: Nurhayat Yılmaz, Recep Çakır
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 519

0

519

0

702

0

606

0

466

0

504

0

1006

0

848

1

2809

0

2192

0

3357

1

3151

Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2813

1

2813

0

852

2

1895

0

3252

0

1062

0

1603

0

2418

0

969

0

520

2

2607

0

5456

The Impact of FeTeMM Activities on 7th Grade Students’ Reflective Thinking Skills for Problem Solving Levels and their Achievements
Yazarlar: Recep Çakır , Cansu Ebren Ozan, Emrah Kaya, Büşra Buyruk
Yayın Bilgisi: 2017 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 429

0

429

0

4824

0

5302

The Relation between Life Long Learning Tendency and Leadership Level of Education Managers
Yazarlar: Ertuğrul Çam , Fatih Saltan, Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.9
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 245

0

245

0

6060

Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Recep Çakır , Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 511

0

511

Pre-service and In-service Teachers’ Perceptions about Using Web 2.0 in Education
Yazarlar: Recep Cakir , Erman Yukselturk, Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.10.2.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 515

0

515

ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa Özçiftçi, Mustafa Özçiftçi, Recep Çakır
DOI: 10.17943/etku.57410
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5113

0

5113

0

2095

0

1740

Yayınlar

4

1

1393

1

0

653

2

0

702

2

0

606

1

0

504

2

0

1006

5

0

848

9

0

3357

3

1

1695

Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3151

10

1

3151

Ters-Yüz Sınıf Modelinin ve Web 2.0 Yazılımlarının Bilgisayarca Düşünme Becerisi, Etkinlik Tecrübesi ve Uzamsal Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar: Recep Çakır , Cemre Adsay, Özge Akgül Uğur
DOI: 10.17860/mersinefd.528764
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1895

4

2

1895

Dijital Öykü Anlatımı ile Verilen Değerler Eğitimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3388
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3252

5

0

3252

7

0

1062

1

0

378

8

0

2418

9

0

4180

5

0

520

1

2

2607

Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Recep Çakır , Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 511

1

0

511

Pre-service and In-service Teachers’ Perceptions about Using Web 2.0 in Education
Yazarlar: Recep Cakir , Erman Yukselturk, Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.10.2.2
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 515

7

0

515

ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa Özçiftçi, Mustafa Özçiftçi, Recep Çakır
DOI: 10.17943/etku.57410
ATIF 30 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5113

30

0

5113

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.