Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sedef Süer
Sedef Süer
Dr. Öğr. Üyesi
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
6
11
Yayın
29
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-1833-9286
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Investigation of Preschool Preservice Teachers' Perceptions of Scientific Knowledge through Metaphor
Yazarlar:
Mehmet Bars
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.743743
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
401
0
ATIF
2
FAVORİ
401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrenciler ile Çalışan Öğretmenlerin Yenilikçi Pedagoji Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Arzu Karagül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.902289
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
0
ATIF
1
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Are Primary Teachers Literate or Not: A study on Curriculum Literacy of Primary Teachers
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Mehmet Demirkol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1160273
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Content Analysis of English Curriculum Evaluation Studies in Turkey (Between 2005-2021)
Yazarlar:
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.963984
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Classroom Teachers' Views towards Innovative Pedagogical Practices
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.89.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
0
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrenciler ile Çalışan Öğretmenlerin Yenilikçi Pedagoji Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Arzu Karagül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.902289
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
1
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Yenilikçi Pedagoji Uygulamaları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.694938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATING RELATIONSHİP BETWEEN TEACHERS’ PSYCHOLOGICAL RESILIENCE AND STUDENT RELATED SOCIAL STRESS
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.729371
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
0
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Preschool Preservice Teachers' Perceptions of Scientific Knowledge through Metaphor
Yazarlar:
Mehmet Bars
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.743743
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
401
2
FAVORİ
401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.676175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2493
0
FAVORİ
2493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUL İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Mehmet Demirkol
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2033
0
FAVORİ
2033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z KUŞAĞINDAKİ ÖĞRENCİLERİN İNTERNETE İLİŞKİN ALGILARININ BELİRLENMESİ: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Kasım Sezgin
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1552
0
FAVORİ
1552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EXAMINING THE TEACHER TRAINING PROGRAMS IN TURKEY UNDER THE LIGHT OF INSTRUCTORS VIEWS
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.767
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
455
0
FAVORİ
455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Yansımaları
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
A Content Analysis of English Curriculum Evaluation Studies in Turkey (Between 2005-2021)
Yazarlar:
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.963984
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
2
ATIF
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Yenilikçi Pedagoji Uygulamaları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.694938
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
3
ATIF
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATING RELATIONSHİP BETWEEN TEACHERS’ PSYCHOLOGICAL RESILIENCE AND STUDENT RELATED SOCIAL STRESS
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.729371
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
1
ATIF
0
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.676175
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2493
5
ATIF
0
FAVORİ
2493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat