Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Tazegül Demir Atalay
Tazegül Demir Atalay
Yayın
12
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
9
12
Yayın
14
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Edebiyat Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
,
Ömer Atalay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.335214
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
2
ATIF
1
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Hazırlanmış Bilimsel Kitap ve Ders Kitapları
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bezgek Yabancılara Türkçe Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56987/bezgek.23
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
264
0
FAVORİ
264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği
Yazarlar:
Başak Esmer Ateş
,
Tazegül Demir Atalay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1192918
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
,
Şule Fırat Durdukoca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2238
0
FAVORİ
2238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tazegül Demir
,
Şule Fırat Durdukoca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1025
0
FAVORİ
1025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edebiyat Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
,
Ömer Atalay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.335214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
1
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Solmaz Aydın
,
Tazegül Demir Atalay
,
Volkan Göksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.302796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3058
0
FAVORİ
3058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİN YAZMA ÖZ YETERLİKLERİ ÜZERİNDE YARATICI YAZMA UYGULAMALARININ ETKİSİ
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
,
Tazegül Demir Atalay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2791
0
FAVORİ
2791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki / The Relation Between Reflective Diary Use and Writing Self-Efficacy: The Case of Foreigners who Learn Turkish as a Foreign Language
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
,
Tazegül Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1777
0
FAVORİ
1777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE SAFAHAT’TAN HAREKETLE ATASÖZÜ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2829
0
FAVORİ
2829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAZMA BECERİSİ AÇISINDAN ÖRNEK BİR KİTAP İNCELEMESİ
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13232
0
FAVORİ
13232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitiminde Yaratıcı Yazma Becerisini Geliştirme ve Küçürek Öykü/ Development Of Creatıve Wrıtıng Skılls In Turkısh Educatıon and Short Story
Yazarlar:
Tazegül Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2441
0
FAVORİ
2441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma becerisine yönelik kazanımların ortaokulda gerçekleşme düzeyi / Realization of gains related to writing skills in the secondary school
Yazarlar:
Tazegül Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8528
0
FAVORİ
8528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bezgek Yabancılara Türkçe Öğretimi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
,
Şule Fırat Durdukoca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427142
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2238
4
ATIF
0
FAVORİ
2238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edebiyat Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi
Yazarlar:
Tazegül Demir Atalay
,
Ömer Atalay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.335214
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
2
ATIF
1
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Solmaz Aydın
,
Tazegül Demir Atalay
,
Volkan Göksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.302796
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3058
3
ATIF
0
FAVORİ
3058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat